Midnattsvisning, that's what I'm talking about!

2010-05-19 @ 20:40:52
Yes, nu är det bekräftat: Det blir midnattsvisning i år igen! Det blir lite som en tradition, jag och min vän Yodie går aldrig på den riktiga premiären.
Twilight 2008 - Jag och Yodie gick på smygpremiären, pga att jag var ett crazy bokfan innan och satt klistrad framför datorn när man fått ett mail att man kunde boka biljetter. Och så fick man gå på smygpremiären med 1000 andra bokfans - det var livet då. Sen kom alla små tjejer och förstörde allt.
New Moon 2009 - Jag och Yodie gick på midnattsvisningen, pga att jag var nördig och var en av de första att boka till Rigoletto. Kom utklädd till Jane och vann utklädnadspriset på förfesten som hölls i Volvo Showroom i Kungsträdgården. Vann Edwards volvo i en vecka.
Eclipse 2010 - Jag och Yodie ska gå på midnattspremiären av Eclipse! Biljetterna släpps den andra juni, och jag är SÄKER på att jag kommer fixa uber bra platser igen. Jag är ju så där nördig och är uppdaterad hela tiden. Kommer utklädd till Jane, för jag är så fruktansvärt lik henne (enligt de flesta). Kanske inte på bilderna nedan men ja... Lite!



Kommentarer
Postat av: heddi

vilken bra look-a-like du fick till! :) har du ngr idéer på hur man kan klä ut sig till victoria? jag har nämligen rött hår så hennes karaktär kändes ganska klockren! tack på förhand :)

2010-06-17 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0