Jag har aldrig längtat så mycket.

2010-05-31 @ 21:08:50
Jag och mina två klasskompisar Sophie och Sara ska börja köa vid midnatt utanför Sergel för Twilight Fan Eventet. Biljetterna släpps på torsdag klockan 08.00 och vi ska sedan dra till skolan. Roligt, va? MEN DET SKA BLI SÅ KUL ATT KÖA!
Jag ska själv ladda med tre Espresso House Vanilla Latte samt vanligt svart kaffe. Mat kanske blir nå godis eller något så man håller sig vaken (kaffe funkar inte alltid). Jag är ju hyfsat van med att vara uppe till morgonen pga gibb på Inferno Online Stockholm (IOS) - jag är en gamer ibland.
Ska nog ha med mig filt och ha på mig varma kläder för även om det är sommar och ganska varmt så blir det iskallt under nätterna. Hmm, kanske ska ha med mig vantar till och med... Ska iallafall försöka hitta nån camping stol att sitta på för jag vägrar stå upp eller sitta på marken.

Vilka ska också köa vid midnatt? Är det någon som inte har någon att köa med? Fråga bara mig om du vill ha sällskap, det kan kanske bli som en liten twilight träff om jag samlar ihop tillräckligt många som vill sitta med lilla jag och Sara och Sophie.
Jag kan också säga så här: Jag är inget litet skrikande fan, men jag blir hyper när det gäller sådana här saker. Jag är 18 år gammal och ansvarsfull. Jag är nog snäll men kan framkomma som ganska skrämmande (nästan alla säger det som jag träffar.) Har älskat Twilight serien sedan 2007 och avskyr 11-14 åriga fans.

Kommentera i inlägget om du ej har någon att köa med så kan jag nog välkomna dig till mitt lilla kögäng. Kom ihåg att skriva in din mail.



Update: Jag och mina vänner ska träffas 22.00 utanför Sergel. Om ni är intresserade av sällskapet så kan ni skicka iväg ett mail till mig, [email protected].

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Hittade din sida bland alla kommentarer på TwilightSweden, och tänkte att jag skulle kontakta dig.

Jag vill precis som du köa hela natten, men jag vet inte om min kompis som jag ska gå med på själva eventet kommer att kunna köa med mig och det är ju inte så roligt att köa själv direkt. Så du kan väl adda mig på min mail-adress så kan vi prata mer? :)

2010-05-31 @ 23:17:24     URL: http://malyn.se
Postat av: Mirjam

Hej, jag såg din kommentar på TwilightSweden. Tänkte bara höra ifall ni har "ägare" till alla de biljetter ni kommer att köa för? Själv har jag ingen möjlighet att åka ända till en storstad över en dag för att köa för detta och jag känner inget annat fan där heller som kan köa åt mig. :( Du kan väl mejla mig så snart som möjligt?

2010-06-01 @ 08:49:42     URL: http://www.kettilsdotter.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0