Dagen började med en geting och slutade med ett skrik.

2010-05-22 @ 17:06:25
Även fast dagen inte är över än så måste jag skriva av mig på min kära blogg, för nu är jag förbannad och planerar en bomb.

Som rubriken säger, dagen började med en geting. Klockan var väl cirka 7 eller 8 och jag hör ett surrande ljud i mitt rum. Gav ifrån mig ett lätt skrik och täckte mig själv med täcket. Efter cirka fem minuter av att ha hört getingen så kollar jag upp för att kika på hur stor den var. Och den var enorm. Men den flög iväg ut ur fönstret, tack och lov. Den enda nackdelen med att ha ett öppet fönster är att de surrande irriterande jävlarna kan flyga in.

Så jag beger mig upp i sängen runt 9 för att jag ska gå in till jobbet till 11. GÅ. Jag var trött som en... häst? Ja, dem är ganska trötta hela tiden. Det vet nog jag, red i fem år. Aja, jobbet flög förbi, fast det kändes som 8 timmar istället för 4. Men riktigt nice med pengar. Har jobbat tre lördagar denna månad vilket betyder cirka 2000 kr in på kortet mitt. För att bara jobba i 12 timmar, det är nice det. Får ju cirka 700 för 4 timmar. Sen drar de jävlarna av skatt också, men det får jag tillbaka... nästa år. Men det jag jobbade för förra året får jag nu vid midsommar eller i Augusti.. Vene.

Och så kommer man hem och kollar på semifinalen i hockey. Ja, och vad blev det i slutändan? Jo, jag planerar en bomb som vi i Sverige ska släppa ner i Tjeckien och säga "Whoops!" RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR! Jävla jävla fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0