Nu är man i Dalarna!

2010-06-20 @ 12:08:48
Men bara för några timmar. Jag och min pappa åkte upp igår kväll och kom hit till huset vid 01.00 ungefär. Vi åkte upp för att jag skulle övningsköra på stor landsväg/motorväg och sådant + min pappa skulle klippa gräsmattan. Vi kommer ju tillbaka till nästa helg när det är midsommar och då vill man helst koppla av.

Ska nog spela lite The Sims 3 innan min far ber mig om hjälp med små saker innan vi drar. Är nog hemma innan 20.00 iallafall. Ja, det tar ju typ bara 3-4 timmar att åka bil ner till Stockholm från Leksand. (Fast kom på att jag övningskör ner också så... Attans, är nog hemma till 20.00.)

Ciao, my peeps!

En bild från Dalarna, fast inte från idag. Det är iskallt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0