Jag har nog världens bästa tur ibland.

2010-06-19 @ 11:52:13

Jag har nu totalt 9 st biljetter till twilight fan eventet på måndag.

Två stycken köade jag för, fyra stycken vann jag av SF och nu har min bästa kontakt inom media fixat tre stycken till. Dock kommer jag ej ge bort dem till några som skrivit på bloggen innan, utan dem går antingen till mig själv (om de är bättre än dem jag själv tänkt ta) eller till en kille i min klass som ska ge dem till en tjej han känner och sedan den sista biljetten till min kompis kusin. Udda val men aja! Jag skrev på facebook att jag hade fyra biljetter och dom nappade - dock lite sent för de jag lottade ut till två lyckliga tjejer! :)

Nu tänker säkert många "lyckosamma bitch" och jag känner mig verkligen som en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0