Headern vs The Twilight Saga

2010-06-18 @ 00:00:57
Du ser headern ovan? Det är mina ögon det och den är fixad av en vän! Jag lekte runt i picnik.com och fixade fram dessa två andra versioner!

Vad tycks?

Du kommer väl ihåg att jag ger bort två biljetter till fan eventet för alla Twilight fans? Du kan kommentera i detta inlägg också. Allt du behöver göra är att berätta för mig varför just du ska ha dessa två biljetter!
Platserna är på sektion 9, rad 24. De är helt gratis (duh) så kommentera på!
Helst någon som faktiskt är okej med att möta upp mig utanför Hovet klockan 16.00 och ta emot dem i hand där!

GRATTIS TILL JESSICA SOM FICK DE SISTA BILJETTERNA!

Kommentarer
Postat av: Céline

Hellu!



Mitt namn är Céline, jag är 13 år och galen i Twilight!

Tjaa, den delen är väl egentligen ganska självklar, för varför skulle jag annars skriva till dig och

fråga om två underbara biljetter till Twilight fan event? :)

Jag hade ingen möjlighet att köa om dessa biljetter (eftersom jag var bortrest då),

och det var jag väldigt ledsen över...

Men eftersom jag hade hört att det fanns tävlingar där man kunde vinna biljetter,

gjorde jag allt som stod i min makt för att få två biljetter, men lyckades inte..

Vid det här laget trodde jag att det var slut för mig, att jag aldrig skulle få se Kristen och Taylor.

Och nu ber jag dig,

Snälla, det här skulle verkligen betyda allt för mig!

Jag skulle bli överlycklig och vara dig evigt tacksam!

Det skulle vara min största dröm som gick i uppfyllelse! :)

Kontakta mig på [email protected]



Tacksam för svar,

Céline

2010-06-18 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0