Min midsommar helg i bilder.

2010-07-02 @ 17:24:33

Min chef till vänster och min mamma till höger, fina i midsommar kransar.

Min pappa visar upp sin flummiga sida!

Min farbror, pappa och min chefs man.

Min kusin mördar min pappa. Lägg märke till dinosaurien i bakgrunden som dyker upp!

Dessa två sötnosar är min kusin Anna-Karins barn. Oskar, 5 år, är till vänster och lilla Erik, 3 år, är till höger. Tycker att detta faktiskt är en hyfsat bra bild!

Midsommar i Gropen, Leksand!

Underbart vacker utsikt över siljan vid solnedgången.

Jag vid solnedgången.

Bilderna nedan behöver ingen förklaring. Vi hade kul på midsommardagen hemma vid vårt hus i Norr Lindberg, spelade kubb och jag var paparazzi.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0