En familjefri vecka är härligt.

2010-07-26 @ 12:24:30
Står just nu på jobbet och inga kunder är inne i butiken så jag tänkte slänga iväg ett litet inlägg här på min kära blogg.
Jag har FF just nu vilket betyder FAMILJEFRITT! Båda mina föräldrar är uppe i Dalarna och det är min bror också, så jag är helt ensam hemma. Det är lite läskigt då jag hör hur dörrar öppnas i lägenheten och så när jag försöker somna om. Fast äsch, jag är inte alls rädd för spöken överhuvudtaget. Men det blir lite ensamt, som igår när jag hyrde film. Alla mina vänner är antingen bortresta eller irriterande (haha) så jag glodde på Percy Jackson och The Duchess alldeles själv på min laptop. Brodern min tog ju med sig DVD spelaren (Playstation 3) upp till Dalarna.
Men på Fredag bär det av till Leksand, Dalarna. Jag ska åka med SJ för allra första gången, känns lite pirrigt. Fast det ska bli skönt sen att sitta där på tåget och slappna av, jag vet ju att jag kommer fram - förhoppningsvis. Har bestämt mig för att läsa Twilight, det var ju så länge sedan jag läste den. I början av 2008 till och med! Oj, det var länge sedan. Innan ens filmen kom ut.

Nej men nu ska jag kolla in order statusen på min Batman tröja (bild på denna finns nedanför detta inlägg) och Eclipse Soundtracket. Förhoppningsvis kommer jag kunna hämta ut dem imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0