Dagens aktiviteter

2010-07-28 @ 14:34:08

I dagens Aftonbladet (28/7-10) så hittade jag ett recept på jordnötskakor. Det verkar hur lätt som helst ju, så det ska jag nog baka idag! Jag kommer bli så tjock. Jag är ju ett bakmonster (jag bakar konstant och är faktiskt hyfsat bra på det, folk tycker jag ska bli bagare eller något liknande).

Min pappa är hemma nu, men bara under dagen för han skulle jobba. Men sedan åker han upp till Dalarna och så får jag familjefritt igen. Skoj!

Jag fick hem mina varor igår! T-shirten från D7 kom faktiskt i brevlådan konstigt nog. Medans den lilla cd-skivan behövde jag hämta ut på närmaste ICA. Det var väl lite onödigt, men aja.

På repeat denna vackra, mörka dag har jag låten My love av Sia från Eclipse soundtracket. Fixade den till min mobil igår också. Har märkt att min röst passar perfekt till den låten, jag kan ju till exempel sjunga Angels av Within Temptation (Sharon sjunger ju den med så ljus röst). Kanske spelar in mig själv när jag sjunger den.

Jobbar just nu, men slutar om 1 ½ timme!

Rensade upp 14GB från min laptop igår. Men...
Fick lov att föra över det igen för mitt Sims 3 funkade inte. Det var alltså The Sims 3, The Sims 3: Destination Världen och The Sims 3: Drömjobb som jag flyttade över till min USB hårddisk. Men hur kommer det sig att The Sims 3 och dess expansioner tar upp så mycket plats? Jo, för jag laddar ner saker och sådant. Sen tar ju The Sims 3 och dess expansioner upp hur mycket plats som helst på egen hand. Usch alltså. Ska försöka fixa allt senare idag när jag kommer hem, men först blir det att baka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0