Lite bilder från året som gått (mestadels gamla bilder)

2010-12-17 @ 19:32:13

(vi hade gjort det färdigt i vardagsrummet och pappa min ville fota resultatet med en blåskärmad jag i soffan)



Testade mig fram med kameran. Här zoomade jag in så mycket jag kunde ner på gatan utanför huset. Genom fönstret också, det är en väldigt pixlig bild.



Papparazzin i mig lever såklart. Här i skolan fotar jag Kathy vid skåpen när vi gick i tvåan.



Här fotade jag Alex och kusinen Freddan hemma hos den sistnämnde. They never saw it coming.



Fotade skuggan av mina kors (hade endast två vid det tillfället, nu har jag runt 7-8 stycken).



Earth hour.



I Mars åkte vi hem till kusinen Fredrik igen för hans moders födelsedag och då fick vi träffa deras ny tillskott till familjen - Malte!



I slutet av Maj så köade jag och Pao för biljetter till twilight fan eventet som hölls på globen den 21 juni.



Från samma natt, här låg jag utanför InterSport vid hötorget och väntade in morgonen.



Broder Alex och Kusin Fredrik bakifrån. Vi har varit på bio.



Tja, tänkte visa upp min fina figur som står i mitt rum. Bella, eller ja Kristen Stewart, i papp. Fin är den.



Vid slottet satt vi och tittade på något Red Bull event.

Espresso House, yum. Under sommaren passade deras fina frapinos in (typ som milkshakes).

Äntligen en bild framifrån på brodern Alex!

Fear thy neighbour?

Gick ut på djurgården en fin liten dag för att fota. Här är bara en av bilderna, jag gillar den inte alls.

Inspelningen av en film som vi sedan skrotade.

Jag och Yodie gick in på Beyond Retro i Stockholm för att kolla på kläder.

Kathys födelsedagstårta som vi åt till lunch på hennes födelsedag (duh).

Under inspelningen av en annan film. Den skrotade vi inte.

GAMEX! Playstation hörnan.

En bild som skall användas i en fotobok. Inspirerad av låten Possibility. Mina händer är läskigt lika tjejen vars händer finns på Twilight bokomslaget.

Under inspelningen av en ny vampyrfilm.

Snyggingen Joe Flanigan från Stargate: Atlantis var på Scifi mässan i år och skrev autografer. Lyckades inte få en enda bild på honom, för han var omänskligt populär på mässan, så jag fick lov att nöja mig med några snabba glimpsar av honom. Han är snygg, även fast han gått och blivit över 40 år gammal.

Men vänta lite, vad gör den där Stormtroopern? HAN LÄSER EN BLOMSTERTIDNING! Bästa. bilden. ever.

Calle och Konrad posar framför kameran under en inspelning.

Vi gjorde en parodi på Toy Story.

Min superduperfina Wanted poster. Jag ritade oseriöst.

Sädärja! Lite bilder från året som gått. De flesta är bilder som jag aldrig lagt upp förut, det kommer nog ett annat inlägg med mer karismatiska bilder från året. Kanske mer fina bilder också, inte random snapshots.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0