Okay, nu är jag officiellt en shopaholic

2010-08-20 @ 11:42:59
Jag har inga pengar just nu (typ 200 kr eller något på kontot) för jag shoppade loss allt när jag fick mina skattepengar (1045 kr). Innan måndagen så hade jag shoppat loss för min lön från juni månad, vilket var typ 3500 kr. Whoops? Ehh, ja. Och nu har jag gjort det igen. Jag har beställt hem saker från Ellos för cirka 1500 kr.

Kappa för vintern, kostade först 899:- men jag hade en rabattcheck så den kostade endast 539:-


Mysig loose fit skjorta för 499:- från EDC.



Snygga jeans som "hänger på höften". Får se hur de ser ut på mig, annars så skickas de tillbaka!



Ett par svarta jeans som ska vara som push-up för benen, de ska slanka in kroppen. Låter bra med min hemska äppel form!


Jag får hem de tre sista varorna (jeansen och skjortan) innan tisdag så jag lägger upp bilder på hur de ser ut på!
Kappan får jag hem runt den 10 september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0